Montag, 25. Oktober 2010

Some stuff

Since it's a long time ago I updated, here is some stuff I found on my HDD.

Some Manga page cuts:





And a cover sketch for some project I eventually won't ever get to a publisher:

Kommentare:

  1. X3 like both, the manga page (from which one are they?) and the "scetch".
    Like your stuff so much :3

    AntwortenLöschen
  2. Good question! The first one is kind of promotional two-pager. The second one is of a short story or better to say, this panel didn't make it to the book. Title is still a secret (but I will update here when it's time to tell)! (;

    AntwortenLöschen
  3. omnom! gleich zwei post sehr gut XD!!

    Ich muss sagen, dass ich gerade total auf den letzten sneak abfahre XD! die perspektive und überhaupt alles ist soo toll D: so viel leichtigkeit und hach ;_; zeit für nen webcomic haste nicht, oder T_T? das wäre toll...

    AntwortenLöschen
  4. Ich glaub das letzte ist mal wieder so ein Kandidat für "Selbstveröffentlichung". Ist zwar eher Shoujo, aber darf ja auch mal sein. (: Das geistert mir eh im Kopf rum, darum kann es gut sein, dass ich es so noch mache und dann kann's ja auch ins Web.

    AntwortenLöschen